Mijn eerste reis - Reisverslagen van Ilse van Niekerk - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Ilse van Niekerk - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Door mijn school CIOS Haarlem, heb ik de mogelijkheid om op stage te gaan naar het buitenland. Met het vak Internationaal Sport Ontwikkeling.
Samen met mijn vriendin Sharon. Wij gaan studeren en reizen combineren.
We hebben 6 weken stage in Kaapstad waarvan wij de weekenden vrij zijn. En dus al verschillende tripjes kunnen maken. Na deze 6 weken gaan wij één week reizen. We reizen dan naar Johannesburg toe. En vanaf daar vliegen wij terug naar Nederland.

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2014

Botswana & Zimbabwe

20 Mei 2014

Botswana

20 Mei 2014

De laatste 4 weken in Kaapstad.

17 Mei 2014

Today

17 Mei 2014

De garden route
Ilse

Op vrijdag 4 April vlieg ik samen met Sharon naar Zuid-Afrika. Daar gaan wij samen 6 weken stage lopen in Kaapstad bij het bedrijf, ''Docenten voor Afrika''. Na deze 6 weken gaan wij één week reizen en vliegen bij terug vanaf Johannesburg.

Actief sinds 05 Maart 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4509

Voorgaande reizen:

04 April 2014 - 25 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: