Het is bijna zover...... - Reisverslag uit Egmond a/d Hoef, Nederland van Ilse Niekerk - WaarBenJij.nu Het is bijna zover...... - Reisverslag uit Egmond a/d Hoef, Nederland van Ilse Niekerk - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover......

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

03 April 2014 | Nederland, Egmond a/d Hoef

Nog 1 nachtje slapen en dan begint het avontuur.... Ontzettend spannend allemaal, dat ik er amper meer van kan slapen. Me tas is bijna klaar voor vertrek. Vandaag de laatste dingetjes halen, en dan is het de hoogste tijd.
Van mijn vriendinnen en familie al afscheid genomen, wat trouwens nog wel erg lachwekkend was.. Met Remke en Romy ging ik dinsdag avond uiteten. Na dat ik van hun een lief afscheidscadeautje had gehad, dacht het personeel dat ik jarig was. Bij mijn dessert kreeg ik een vuurpijl waarbij het meisje "happy birthday" voor mij ging zingen. We hebben zowat in ons broek geplast van het lachen en konden geen woord meer uit brengen. Ik bedankte haar maar, maar schaamde me kapot. Aangezien het hele restaurant mee deed.... En dat op 1 april, goeie grap?!
Kortom, ik heb er ontzettend veel zin in. En ben er helemaal klaar voor :D
Lindss, Fabb, Mell en Kayl, Shar en ik komen eraan.
En Nederland, jullie horen van mij!

Lieefs x x

  • 03 April 2014 - 08:07

    Romy:

    Hahah! Gaat goedkomen topper! Pas goed op jezelf we gaan je missen!❤️❤️❤️❤️

  • 03 April 2014 - 10:28

    Wim Rozing:

    Veel plezier en maak er een groot succes van!

  • 03 April 2014 - 17:43

    Marianne:

    We gaan je verslagen volgen. Geniet en heel veel succes daar!

  • 05 April 2014 - 12:34

    Tante Afra:

    Top! Geniet ervan, veel plezier.

  • 06 April 2014 - 18:13

    Inge Broekhuijsen:

    Heel veel plezier.. en ik hoop dat je goed bent aangekomen!..
    <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Op vrijdag 4 April vlieg ik samen met Sharon naar Zuid-Afrika. Daar gaan wij samen 6 weken stage lopen in Kaapstad bij het bedrijf, ''Docenten voor Afrika''. Na deze 6 weken gaan wij één week reizen en vliegen bij terug vanaf Johannesburg.

Actief sinds 05 Maart 2014
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 4519

Voorgaande reizen:

04 April 2014 - 25 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: